O le a le mea e taʻitaʻia o laina faʻamalamalama ma pa puipui e faʻataʻitaʻi ai?

Muamua, faʻaseseina o le vevela, o le mea moni, e tele tagata e le malamalama i le faʻaseseina o le vevela i moli ma molimatagi. Tele tagata e paʻi ile atigi. Ma pe o le atigi vevela pe leai, o le mea moni, leai uma o latou o se talafeagai tali. O le tali mulimuli pe vevela pe leai o le vaʻaia O le ala vevela mai le vevela magoto i le atigi. Afai o soʻo se tulaga i luga o lenei ala e vavaeeseina e le ea, tusa lava pe o le malosiaga o le lamepa e naʻo le 18W, e matua mafai lava o le vevela eseʻesega i le va o le vevela magoto ma le atigi e sili atu i le 30 tikeri pe a uma le faʻapaleniina o le vevela. I lenei auala, ua faʻatumuina le faitotoʻa i le maualuga mea faʻaaoga vevela, ma o le vevela eseʻesega e mafai atoatoa e faʻatonutonu i totonu o le 10 ~ 15 tikeri. I lenei tulaga, e talafeagai le aua le vevela. O le mea lea, o le alumini substrate tatau ona latalata latalata i le lamepa atigi pe a tisainiina, Afai e te manatu o le faʻatumuina o le vevela conductive mea i le va o le alumini substrate ma le lamepa tino o le a aumaia tau ma faʻafitauli faʻalavelave, ona mafai lea ona e faia le lua vavalalata pei o le mafai, ona faʻatumu ai lea o le vaega ole silica gel conductive vevela i luga o le aluminium substrate, lea e mafai ona aveʻese le vevela. Taʻitaʻi saʻo i le moli moli fale, mafai ona lipea le lona lua tioata, ma puipuia le tuʻusaʻo pala o le susu i le ana. E fautuaina o le mafiafia o le potting sili atu 2mm o le substrate alumini.
2. E le fautuaina le pipiʻi mo le faʻamau i le va o le tioata ma le moli moli. I le faʻaopopoga i le maoaʻe telegese gaosiga lelei, o le faʻapipiʻi o le a aumaia ai foi le leai se suavai, le saogalemu ma le mafai ona maua ni faʻafitauli. O le taimi lava e i ai se laʻititi vaega o ia, e le lelei le pipiʻi, o le mea moni, o le atoa fasi e le lelei. I se setete faʻamamaina, afai o le foliga vaʻaia e faʻatautaia lelei lava, sikulima tuʻusaʻo mai luga o se lelei auala mai itu uma. O le mea moni, o le taimi nei lauiloa lauiloa fausaga e talafeagai lelei foʻi, seʻi vagana ai le fai lemu faʻatinoina lelei. Faʻapea foi ona manaʻomia le faʻalogo i le faʻatonutonuina o le tele ma le maaʻa o le talieleele. O le mafiafia ma faigata tele o le a mafua ai ona faigata le potopoto, ma o le manifinifi o le a mafua ai ona le tipiina fufasi le ipu malamalama. O le maaa o le talieleele e lata i le 35.

Lona tolu, o le pito i tua ua faʻamaufaʻailoga. O le mea moni, o le tele o tagata na latou faia le 90% o saʻo galuega i le taimi nei, ae o le a latou aveina somersaults iinei. O loʻo latou lelei i soʻo se itu. O le lamepa ua tumu i vai. O le faʻafitauli o loʻo taoto ii, o lea la o fautuaga nei: 1. O le ipu malamalama e tolu, faʻaputuga ma moli tino e tatau ona fufulu. I le tulaga o tulaga le maalofia, e le fautuaina o le flushness o le tolu sili atu nai lo 0.5mm. 2 O faʻovilivili pu o le ufiufi iuga e tatau ona tataʻi. E le mafai ona faʻaaogaina sikulini tipi e oe. O le faʻapipiʻiina o sikulini o le a mafua ai ona le laugatasia le ufi o le iʻuga i le taimi o le faiga oomi. O faovilivili o M4 totonu sikoa ono sikuea, ma o mea e leai se uʻamea. I le auala, manatua Faatasi ai ma le tautotogo fufuluina, o mafuaaga o le a le faamatalaina tasi. 3 E tatau ona mafai ona faʻamau le apron i le pito i tua, ma e le fautuaina le faʻaaogaina o se tapuni pito mafolafola; e tatau ona lautele lautele le tali, ma le tali e tatau ona le itiiti ifo ma le 2mm i itu taʻitasi o le itu oomiina O le lautele o le paʻu mama e mafai ona taofia le paʻu paʻu mai le "tamoʻe" ma mafua ai le vai i le gaioiga o le faʻapipiʻiina. Ioe, o le mama paʻu e le tatau ona faigata tele. O le paʻu mama e tatau ona faʻasaʻo pe a maeʻa le taamilosaga o le silicone. E foliga faigata ma e aoga tele. Ina ia faia mo le ulufale atu i le vai e mafua mai i le le tutusa foliga faʻavae mafua mai i mafuaʻaga eseese, o le mea moni, o le faʻavae o le kelu oe faʻaogaina e le mafai ona tali atu i le paʻu mama ma mafua ai le kelu e le mago.

   O le moli uila fou na faʻamalamalamaina ma pa puipui o pa puipui e tele mea e tutusa ai, tatou faʻamatalaina a latou mea e tutusa ai ma eseʻesega:

  1) Volitiga: O le eletise o le moli laina laina o 220V, 110V, 36V, 24V, 12V, tele ituaiga, o lea matou te vaʻai atu ai i le volitiga talafeagai pe a filifilia le sapalai o le paoa. I le taimi nei, 220V laina laina o le autu i luga o le maketi, ae o le tele ma sili atu gaosi o loʻo faʻalauiloa moli maualalo volitiga laina. E ui e maualuga le tau, e sili atu le mautu ma le saogalemu nai lo inisinia. E ui lava o le pa puipui e mafai foi ona faia i le 220V voltage, o le masani masani o le 24V pea. E mafua ona o le pa puipui pa puipui e sili atu ona maaleale nai lo le laina tuusaʻo lamepa, ma leakage e ono tupu i le taimi e tasi o le atigi ua matua.

2) Faʻagaioiga o le vevela: Talu ai o moli laina laina e masani ona faʻaaogaina i fafo atu, o lenei parameter e sili atu lona taua, ma o le vevela manaʻoga e fai si maualuga. E masani lava, o le vevela i fafo tatou te manaʻomia mafai ona galue i -40 ℃ + 60 ℃. Ae ui i lea, o le laina tuʻu mama moli e faia i se alumini atigi ma sili atu vevela faʻasalalauina, o lea o le lautele laina lamepa mafai ona faʻamalieina le manaʻoga.


Taimi Post: Me-07-2021